Bij DoubleFOnline.nl verzenden wij de pakketten met de vervoerder DHL, dit voor slechts €4,95 en zelfs geheel kosteloos als u boven de €50,- besteld. Wij leveren zeer snel, bij de producten staat de exacte levertijd vermeld, doorgaans is dit op werkdagen voor 17:00uur besteld de volgende dag in huis. Wij verzenden ook binnen naar België voor slechts minimum €5,95 en ook geheel kosteloos als u boven de €50,- besteld (alleen voor België), levertijd is dan doorgaans 1-3 werkdagen. Wij bezorgen ook naar Duitsland & Frankrijk!

Wanneer je niet thuis bent als jouw bestelling wordt bezorgd, dan laat de postbode van DHL een bericht achter. Je kunt dan ofwel een nieuwe bezorg afspraak maken met DHL of DHL probeert de volgende werkdag of zaterdag nog een keer het pakket bij je te bezorgen. Indien je ook bij de tweede bezorging niet thuis bent, heb je 1 week de tijd om het pakket op te halen bij een afhaalpunt in de buurt van het leveradres. Na 1 week wordt het pakket teruggestuurd naar DoubleFOnline.nl.

Afhalen bij DoubleFOnline Barneveld

Het is mogelijk uw bestelling bij ons afhaalpunt aan de Energieweg 4 te Barneveld af te halen. Als u dit wenst kunt u deze optie selecteren tijdens het bestelproces. U ontvangt van ons een bevestiging per e-mail zodra uw bestelling klaarstaat bij DoubleFOnline.nl. Vervolgens kunt u de bestelling op werkdagen tussen 10.00 - 17.00 uur komen ophalen.

Wat te doen bij een foutieve verwerking van de levering?

Heb je een verkeerde levering ontvangen, of is er iets mis gegaan, neem dan contact

op met onze klantenservice door te mailen naar: info@doublefonline.nl. Onze medewerkers helpen je graag om de beste oplossing met je te bespreken.

(Staat er naast het product een notitie, dan wordt het gecrediteerd of nagezonden)

Ik vind mijn bestelling niet na het zoeken op Track & Trace. Wat nu?

Hier kunnen 3 oorzaken ter sprake zijn:

1: DHL heeft het nog niet afgehaald in onze magazijn

2: DHL heeft uw pakketje niet in gescand (gebeurt meestal na 9:00)

3: U heeft de combinatie van traceernummer en/of postcode niet juist ingevuld

Ik heb geen e-mail ontvangen met traceernummer. Wat nu?

Hier kunnen 2 oorzaken ter sprake zijn:

1: De mail zit in uw spambox / ongewenste mailbox

2: U heeft uw emailadres verkeerd gespeld

Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb deze nog niet ontvangen. Wat nu?

  1. We raden eerst aan om eerst te kijken of je de locatie van je bestelling kunt achterhalen met je traceercode. Deze vind je in de verzendbevestiging. Hieronder vind je de pagina's waar je het traceernummer kunt invullen:
  2. Geeft het traceernummer geen antwoord op je vraag? Kijk dan of onderstaande levertijd + 2 werkdagen is verstreken. De levertijd gaat in op het moment dat je van ons een verzend bevestiging per e-mail hebt ontvangen.
  3. Zijn er meer dan 2 werkdagen verstreken bovenop de standaard levertijd? Neem dan contact met ons op en wij helpen je verder.

Drukke periodes

Als het product op voorraad ligt, verzenden wij alle bestellingen nog dezelfde werkdag (maandag tot en met vrijdag), mits wij voor 17:00 een betaalbevestiging ontvangen. Wanneer wij de betaalbevestiging na 17:00 uur ontvangen, versturen wij uw bestelling de eerstvolgende werkdag. Uitzonderingen zijn er bij storing veroorzaakt door DHL en op de volgende feestdagen:

  • Nieuwjaarsdag
  • 1e & 2e paasdag
  • Koningsdag
  • Hemelvaartsdag
  • 1e & 2e pinksterdag
  • Black Friday
  • Sinterklaas
  • 1e & 2e kerstdag