FAQ/ Veelgestelde vragen

Levering
Hoe werkt gratis bezorging?

Als je bestelling meer dan €50 waard is, dan krijg je gratis verzending!

Lees meer
Wat betaal ik aan verzendkosten in Nederland?

De verzendkosten zijn als volgt:

Nederland:

Verzendmethode: Bestelwaarde: Bezorgkosten: Levertijd: DHL Tot €50,- €4,95 Voor 17:00 besteld, morgen in huis! DHL Boven €50,- €0,00 GRATIS! Voor 17:00 besteld, morgen in huis!

België:

Verzendmethode: Bestelwaarde: Bezorgkosten: Levertijd: DHL Tot €50,- €5,95 1-2 werkdagen DHL Boven €50,- €0,00 GRATIS! 1-2 werkdagen

 

 

Lees meer
Kan ik mijn bestelling ook afhalen in Barneveld?

Ja dat kan! Als u uw bestelling wilt afrekenen, dan kunt u bij verzending aangeven dat u het wilt afhalen in Barneveld aan de Energieweg 4. U betaalt dan €0 aan verzendkosten en/of verwerkingskosten. 

Wij zijn open van maandag t/m vrijdag van 10:00 t/m 17:00!

Lees meer
Mijn order is niet binnen gekomen, wat moet ik doen?

Als je order niet binnen is gekomen, is dat zeer vervelend en zit je niet op te wachten. Het kunnen 3 mogelijkheden zijn waarom jouw pakketje nog niet is aangekomen: 

Je pakketje is vertraagd bij de vervoerder of kwijt Je pakketje heeft een langere levertijd dan normaal  Je hebt een foutief adres opgegeven en het komt retour naar ons

Neem gerust contact met ons op en wij checken waar je pakketje zich bevindt!

Lees meer
Ik heb geen e-mail ontvangen met traceernummer. Wat nu?

Het kan zijn dat deze e-mail in je spambox is beland. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Om je zo snel mogelijk te helpen, willen we je vragen om je ordernummer bij de hand te houden.

Lees meer
Wat te doen bij een verkeerde levering?

Heb je een verkeerde levering ontvangen? Dan is dat natuurlijk enorm vervelend en willen wij het zo snel mogelijk voor je oplossen. Neem contact op met onze klantenservice via mail: info@doublefonline.nl of telefoonnummer/whatsapp: 085-4858558

Onze medewerkers helpen je graag verder en lossen dit probleem direct voor je op!

Lees meer
Retourneren
Wat is jullie retours beleid?

Wanneer je om welke reden dan ook ontevreden bent over sommige of alle goederen die je ontvangen heeft, kun je ze binnen 14 dagen na ontvangst, terug sturen naar DoubleFOnline.nl. Neem alstublieft contact met ons op per email: info@doublefonline.nl

Stuur je goederen terug naar: Energieweg 4, 3771NA Barneveld. Wij raden je aan om de goederen met verzendbewijs terug te sturen. De retour verzendkosten zijn voor jouw rekening!

Lees meer
Welke producten mogen niet geretourneerd worden?

Er zijn een aantal productgroepen die niet teruggestuurd mogen worden met redenen. Hierbij een overzicht: 

Verbruiksartikelen die al geopend zijn, Pruiken en haarextensions waar de verzegeling van verbroken is of die al gedragen zijn, Hygiëne artikelen zoals: scheerapparaten, tandenborstels en alles wat in aanraking komt met lichaamsholten en lichaamssappen, Producten die bederfelijk zijn en dus een houdbaarheidsdatum hebben.

Binnen 14 dagen moet een mankement doorgegeven worden via de mail en dan kan het retour worden gestuurd. Na 14 dagen kunnen wij niks meer betekenen!

Lees meer
Bestellen
Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Ja dat kan, mits je bestelling al ingepakt of verzonden is. Je bestelling is definitief verzonden als je een mail krijgt met je track&trace code en/of dat het is ingepakt is. Als je extra moet bijbetalen, dan sturen we je een betaallink en als die betaald is, sturen wij de bestelling naar je op!

Lees meer
Kan ik mijn bestellingen ook afhalen bij jullie?

Ja zeker! U kunt uw bestelling afhalen bij onze magazijn in Barneveld. Op de checkoutpagina moet u bij verzending afhalen in Barneveld aanvinken!

Lees meer
Kan ik vanuit het buitenland bij jullie bestellen?

Ja dat kan zeker! Wij verzenden naar de volgende landen: 

België Duitsland Frankrijk  Spanje
Lees meer
Kan ik mijn bestelling als cadeautje laten inpakken?

Helaas is het niet mogelijk om je bestelling als cadeautje in te laten pakken :(

Lees meer
Hoe kan ik een kortingscode toepassen op mijn bestelling?

Wanneer je naar je winkelmandje gaat, dan zie je rechts een invoerveld met 'Pas kortingscode toe'. Daar kun je je kortingscode invullen en vervolgens op 'Pas Toe' klikken. Vanaf dat moment wordt je korting direct verrekend en kun je verder met bestellen. Let op: je kunt maar 1 kortingscode tegelijk invullen!

Lees meer
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Yes, dat kan mits de bestelling niet is ingepakt en/of verwerkt is. Je bestelling annuleren kan van maandag t/m vrijdag. Ik het weekend kunnen wij helaas niks annuleren, omdat onze inpakkers doorwerken in het weekend en geen klantenservice aanwezig is.
Lees meer
Betaling
Welke betaalmethodes accepteren jullie?

Wij accepteren de volgende betalingsmethodes: 

iDEAL Bancontact/Mister Cash Paypal Afterpay (boven €25) Apple Pay  Mastercard  Visa  Overboeking
Lees meer
Hoe kan ik met Afterpay betalen?

Je kunt met Afterpay betalen als je bestelling boven de €25 is (excl verzendkosten). Natuurlijk volgen er nog wel een aantal voorwaarden om te kunnen betalen met Afterpay: 

Ben je nieuw bij Afterpay? Dan moet je je gegevens juist invullen in de checkout pagina zodat je een factuur krijgt van Afterpay. Omdat Afterpay jou nog moet leren kennen als klant, moet je eerst beginnen met een lage orderwaarde. Na meer bestellingen binnen Afterpay, dan kun je met hoge orderwaardes bestellen.  Heb je al een account bij Afterpay? Zorg dat je informatie juist klopt met je eigen account en als je naam met vreemde tekens bevat en niet accepteert, probeer het dan zonder vreemde tekens!
Lees meer
Klachten
Bestelling niet ontvangen of verkeerd artikel geleverd?

Heb je je bestelling niet ontvangen of heb je een verkeerd artikel ontvangen? Neem contact op met onze klantenservice en wij zorgen ervoor dat je bestelling en/of het juiste artikel zo snel mogelijk wordt opgestuurd.

Lees meer
Heb je een klacht?

Niet tevreden of is er iets mis gegaan? Onze excuses hiervoor! We willen dit graag voor je oplossen:

Neem contact met ons op per e-mail: info@doublefonline.nl of telefoon: 085-4858558. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 10:00 en 17:00. Wij streven er naar binnen 1 à 2 werkdagen met een passende oplossing te komen. Uiterlijk binnen 7 dagen ontvang je van ons een inhoudelijke reactie. Je kan bij ons terecht voor productklachten, maar ook klachten over service en/of levering.

 

Contact gegevens

Lees meer
Niet tevreden over onze klachtenafhandeling?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@doublefonline.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Lees meer
Heb je een vraag?
Geen probleem. Onze klantenservice staat voor je klaar!