Klachten:

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt, over een product dat niet bevalt of niet meer in goede staat is. 

Toch vragen wij je vriendelijk om jouw klacht door te geven aan onze klantenservice. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers zullen je klacht in behandeling nemen en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Binnen 2 dagen nemen wij uw klacht inbehandeling die via de mail is verstuurd en telefonisch zijn wij bereikbaar van 10:00 t/m 17:00.


Onze gegevens zijn:

Double F Online
Energieweg 4
3771NA Barneveld
+31 (0)85-4858558
info@doublefonline.nl 

Na ontvangst van jouw klacht, nemen wij het zo spoedig mogelijk in behandeling. Wij zullen jouw klacht binnen 2 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. En in drukke periodes zoals feestdagen en/of officiële vrije dagen kunnen we later antwoorden dan normaal.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kan je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Double F Online bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om jouw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).