Klachten
Heb je een klacht over je bestelling en/of onze service?
Niet tevreden over je bestelling of is er iets mis gegaan? Onze excuses hiervoor! We willen dit graag voor je oplossen:
- Neem contact met ons op per e-mail: info@doublefonline.nl of telefoon: 085-4858558. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 10:00 en 17:00.
- Wij streven er naar binnen 1 à 2 werkdagen met een passende oplossing te komen. Uiterlijk binnen 3-7 dagen ontvang je van ons een inhoudelijke reactie.
- Je kan bij ons terecht voor productklachten, maar ook klachten over service en/of levering.
Onze gegevens zijn:
Double F Online
Energieweg 4
3771NA, Barneveld
+31 (0)85-4858558
info@doublefonline.nl
Niet tevreden over onze klachtenafhandeling?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@doublefonline.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/