Heb je een klacht over je bestelling en/of onze service?

Niet tevreden over je bestelling of is er iets mis gegaan? Onze excuses hiervoor! We willen dit graag voor je oplossen:

  • Neem contact met ons op per e-mail: info@doublefonline.nl of telefoon: 085-4858558. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 10:00 en 17:00.
  • Wij streven er naar binnen 1 à 2 werkdagen met een passende oplossing te komen. Uiterlijk binnen 3-7 dagen ontvang je van ons een inhoudelijke reactie.
  • Je kan bij ons terecht voor productklachten, maar ook klachten over service en/of levering.

Onze gegevens zijn:

Double F Online
Energieweg 4
3771NA, Barneveld
+31 (0)85-4858558
info@doublefonline.nl 

 

Niet tevreden over onze klachtenafhandeling?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@doublefonline.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.