Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt, over een product dat niet bevalt of niet meer in goede staat is. 

Toch vragen wij je vriendelijk om jouw klacht via de e-mail aan onze klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers zullen je klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Binnen 2 dagen nemen wij uw klacht inbehandeling die via de mail is verstuurd en telefonisch zijn wij bereikbaar van 10:00 t/m 17:00


Onze gegevens zijn:

Double F Cosmetica
Kamp 8
3811AR Amersfoort
+31 (0)33-4666923
info@doublefonline.nl 

Na ontvangst van jouw klacht ontvangt je van ons een bevestiging. Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kan je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar DoubleF Cosmetica bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om jouw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).