Retourneren:

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor eigen rekening. 

Wij zullen het bedrag binnen 7 dagen crediteren en terugbetalen. Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier (zie einde algemene voorwaarden). 

Double F vergoedt alleen betalingen van producten. Dat wilt zeggen excl. verzendkosten voor de heenzending. Double F gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt. De terugbetaling is kosteloos voor de consument. 

Komt uw bestelling retour vanwege een foutieve adres en/of toevoeging, dan betalen wij het betaalde bedrag van de producten terug. Verzendkosten voor de zending wordt NIET terugbetaald. 

Wat te doen bij een verkeerde levering?

Heb je een verkeerde levering ontvangen, dan is dit natuurlijk enorm vervelend en willen wij dit gelijk zo snel mogelijk voor je oplossen. Neem dan contact op met onze klantenservice via mail: info@doublefonline.nl of telefoonnummer/whatsapp: 085-4858558

Onze medewerkers helpen je graag verder en lossen dit probleem direct met je op!

Wat te doen bij een defect product binnen de garantieperiode?

Op (bijna) alle elektronische apparaten heeft u 1 jaar garantie. Stuur het defecte product retour met een kopie van uw factuur en het ingevulde retourformulier. 

Geen garantie op: Gillette, Oral-B, Scholl & Phillips! 

Hoe een product retourneren dat niet bevalt?

Heeft u online een product aangeschaft bij Double F en het voldoet niet aan uw verwachtingen? Stuur het product dan naar ons terug. U dient het product binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren (hiervoor geldt de datum van ontvangst die bekend is bij de post). Het product moet in verkoopbare staat zijn. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening van de koper.

Na ontbinding zal Double F het aankoopbedrag binnen 14 dagen terugstorten op uw rekening. 

Product wel of geen plastic folie seal? 

Heeft een product gekregen waar geen plastic folie seal eromheen zit? Dan betekent dat uw product uit een doosje of plastic folie van 3, 6 of 12 stuks vandaan kwam. Als iemand 1 stuk bestelt, zijn wij genoodzaakt om uw product uit het doosje/plastic folie eruit te halen en zonder seal/doos aan u te leveren. Sommige producten hebben een plastic folie seal, maar er kunnen ook producten tussen zitten waar geen plastic folie seal erom heen zit en die komen uit een kartonnen doosje of een plastic folie waar meer in zit. Wij kopen in grote hoeveelheden en daarom worden er kartonnen doosjes of in plastic folies naar ons opgestuurd vanuit de groothandel. 

Producten zijn NOOIT gebruikt!

Welke producten kan ik niet retourneren?

Enkele uitsluitingen voor retourzendingen zijn verbruiksartikelen die al geopend zijn, pruiken en haarextensions waar de verzegeling (gouden lint of oranje seal tag) van verbroken is of die al gedragen zijn en uit de verpakking gehaald zijn en hygiëne artikelen zoals: scheerapparaten, tandenborstels en alles wat in aanraking komt met lichaamsholten en lichaamssappen en producten die bederfelijk zijn en dus houdbaarheidsdatum hebben. Deze producten kunt u NIET retourneren. 

Stuur het product retour met een kopie van de aankoopfactuur en het ingevulde retourformulier naar:

Double F Online
t.a.v. Retouren & Garanties
Energieweg 4
3771NA Barneveld

Staat je vraag er niet bij of heb je een andere vraag? Neem dan contact op met onze klantenservice. 

Geopend van maandag t/m vrijdag van 10:00 - 17:00

info@doublefonline.nl

085-4858558

085-4858558