RETOURNEREN:

Je hebt een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor eigen rekening.

Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren en terugbetalen. Tevens kan je gebruik maken van het modelformulier (zie einde algemene voorwaarden).

Double F vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld toch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij Double F aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Double F gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Wat te doen bij een verkeerde levering?

Heb je een verkeerde levering ontvangen, dan is dit natuurlijk enorm vervelend en willen wij dit gelijk zo snel mogelijk voor je oplossen. Neem dan contact op met onze klantenservice via mail; info@doublefonline.nl; of telefoonnummer: 033-4666923  Onze medewerkers helpen je graag verder en lossen dit probleem direct met je op.

Wat te doen bij een defect product binnen de garantie periode?

Op alle elektronische producten heb je tenminste 1 jaar garantie. Stuur het defecte product retour met een kopie van je factuur en het ingevulde retourformulier.

Hoe een product retourneren dat niet bevalt?

Heb je online een product aangeschaft en het voldoet niet aan jouw verwachtingen? Download dan de retourformulier, vul deze in en stuur het product dan naar ons terug. Je dient het product binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren (hiervoor geldt de datum van ontvangst die bekend is bij de post.). Het product moet in verkoopbare staat zijn. De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de koper. Na ontbinding zal Double F het aankoopbedrag binnen 14 dagen terugstorten op je rekening.

Welke producten kan ik niet retourneren?

Enkele uitsluitingen voor retourzendingen zijn verbruiksartikelen die al geopend zijn, pruiken en haarextensions waar de verzegeling (gouden lint of oranje seal tag) van verbroken is of die al gedragen zijn en uit de verpakking gehaald zijn. Deze producten kunnen niet worden geretourneerd.

Stuur het product retour met een kopie van de aankoopfactuur en het ingevulde retourformulier naar:

Double F Cosmetica
t.a.v. Retouren & Garanties
Kamp 8
3811AR Amersfoort

Staat je vraag er niet bij of heb je een andere vraag? Neem dan contact op met onze klantenservice via telefoonnummer: 033-4666923  of per e-mail: info@doublefonline.nl.