Retourneren & garantie
Enkele voorbeelden wanneer de verzendkosten niet worden terugbetaald:
Komt uw bestelling retour, vanwege een foutieve adres en/of toevoeging, dan betalen wij het betaalde bedrag van het product terug. Verzendkosten worden NIET terugbetaald.
Komt uw bestelling retour, omdat het product niet naar verwachting is, dan betalen wij het betaalde bedrag van het product terug. Verzendkosten worden NIET terugbetaald.
Komt uw bestelling retour, omdat u het niet bij uw gekozen ophaalpunt heeft afgehaald, dan betalen wij het betaalde bedrag van het product terug. Verzendkosten worden NIET terugbetaald.
Wat te doen bij een verkeerde levering?
Heb je een verkeerde levering ontvangen, dan is dit natuurlijk enorm vervelend en willen wij dit gelijk zo snel mogelijk voor je oplossen. Neem dan contact op met onze klantenservice via mail: info@doublefonline.nl of telefoonnummer/whatsapp: 085-4858558
Onze medewerkers helpen je graag verder en lossen dit probleem direct met je op!
Wat te doen bij een defect product binnen de garantieperiode?
Op (bijna) alle elektronische apparaten heeft u 2 jaar fabrieksgarantie. Stuur het defecte product retour met een kopie van uw factuur naar fabrikant met hun retourvoorwaarden & retourproces. U kunt ons altijd vragen voor hulp met uw fabrieksgarantie proces.
Wanneer kan ik een aankoop herroepen/retourneren?
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de bestelling fysiek in bezit heeft gekregen. Om het herroepingsrecht uit te oefenen moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen.
Hoe kan ik producten retourneren?
U dient zorg te dragen dat de producten die u wenst te herroepen in goede staat bij ons magazijn aankomen. Belangrijke aandachtspunten:
- Voeg uw factuur of pakbon in uw verzendoos met reden van retournering en een toelichting (creditering aankoopbedrag of omruiling van producten).
- De producten zijn ongeopend en ongebruikt
- Het pakket dient goed verpakt te zijn, om o.a. lekken of kapotte pakketten te voorkomen
- U mag zelf een post vervoeder kiezen en altijd met track&trace naar ons verzenden!
Uw bestelling moet geretourneerd worden naar het volgende adres:
DoubleFOnline.nl
T.a.v Retouren & Garantie
3771NA Barneveld
Nederland
Welke producten kan ik niet retourneren?
Enkele uitsluitingen voor retourzendingen zijn verbruiksartikelen die al geopend zijn, pruiken en haarextensions waar de verzegeling (gouden lint of oranje seal tag) van verbroken is of die al gedragen zijn en uit de verpakking gehaald zijn en hygiëne artikelen zoals: scheerapparaten, tandenborstels en alles wat in aanraking komt met lichaamsholten en lichaamssappen en producten die bederfelijk zijn en dus houdbaarheidsdatum hebben. Deze producten kunt u NIET retourneren.
Product wel of geen plastic folie seal?
Heeft een product gekregen waar geen plastic folie seal eromheen zit? Dan betekent dat uw product uit een doosje of plastic folie van 3, 6 of 12 stuks vandaan kwam. Als iemand 1 stuk bestelt, zijn wij genoodzaakt om uw product uit het doosje/plastic folie eruit te halen en zonder seal/doos aan u te leveren. Sommige producten hebben een plastic folie seal, maar er kunnen ook producten tussen zitten waar geen plastic folie seal erom heen zit en die komen uit een kartonnen doosje of een plastic folie waar meer in zit. Wij kopen in grote hoeveelheden en daarom worden er kartonnen doosjes of in plastic folies naar ons opgestuurd vanuit de groothandel.
Producten zijn NOOIT gebruikt en/of getest!
Staat je vraag er niet bij of heb je een andere vraag? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Geopend van maandag t/m vrijdag van 10:00 - 17:00